(Ondersteunend) administratief medewerker (20-24 uur per week)

Vacaturenummer210
Ingangsdatum1-9-2021
ContractBij gebleken geschiktheid een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
Werkdagen4 dagen per week aanwezig
Werktijdenin overleg
LocatieApeldoorn

(Ondersteunend) administratief medewerker (20-24 uur per week, minimaal 4 dagen aanwezig)

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gezellige medewerker die ons komt ondersteunen op de financiële administratie.Vindt jij het leuk om in een informele werkomgeving te werken en ben je anderzijds nauwkeurig in het verwerken van administratieve gegevens?
Dan komen wij graag met jou in contact. De werkdagen en werktijden worden in onderling overleg vastgesteld.

Werkzaamheden

  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen.
  • Verwerken van bankmutaties.
  • Contact met debiteuren en crediteuren.
  • Ondersteunende administratieve werkzaamheden voor de verschillende afdelingen.
  • Verwerken, scannen en archiveren van diverse administratieve documenten.
  • Alle overige administratieve werkzaamheden.

Vaardigheden

  • Stressbestendig
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Prioriteiten kunnen stellen
  • Communicatief vaardig zowel schriftelijk als mondeling
  • Accuraat en gestructureerd
  • Klantvriendelijk

Functie-eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een administratieve functie
  • Relevante opleiding op MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met MS Office en Exact Globe is een pré

Aanbod

  • Leuke baan in een informele werkomgeving
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden

Startdatum: 1 september 2021 (eventueel eerder in overleg)

De inschrijfdatum van de vacature sluit op 11-6-2021. Sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 14 juni 2021

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

 


Persoonlijke gegevens


































Motivatie