Een prettige werk -en woonomgeving creëren
11 jul 2023
De Apeldoeners zijn allemaal enthousiaste ondernemers die trots zijn op hun bedrijf én om Apeldoener te zijn. Achter elke ondernemer zit een uniek verhaal. Na onder meer Dave Bultman, Patrick Beumer en René Heupink, vertelt nu Ronald Dros van DROS Schoonmaakdiensten B.V. zijn verhaal.
“Op mijn 23e nam ik een belangrijke beslissing. Ik had al vele jaren ervaring in de schoonmaak omdat ik tijdens mijn jeugd mijn ouders hielp met de schoonmaak bij bedrijven. Ik wilde hard werken, geld verdienen en iets opbouwen.”
“Omdat ik geen baan kon vinden die bij mijn ambities paste, startte ik op mijn 23e een schoonmaakbedrijf. De eerste jaren deed ik de boekhouding vanaf de zolder van mijn ouders en ik pikte mijn vaders schuurtje in om spullen op te slaan maar het bedrijf begon al vrij snel behoorlijk te groeien.”
Momenteel is het bedrijf uitgegroeid tot groot schoonmaakbedrijf met zo’n 470 medewerkers. “Schoonmaken is een mooi en waardevol vak. Je ziet direct resultaat en je creëert een prettige werk- of woonomgeving. Binnen Dros Schoonmaakdiensten willen we mensen met ambities de kans bieden om door te groeien. Er worden mooie functies ingevuld door medewerkers die ooit als schoonmaker zijn gestart bij ons bedrijf.
“Maar vooral: het samenwerken. Dat is één van onze belangrijkste visies. Samen zorg je voor de beste resultaten.”
“Als Apeldoener of als relatie van een Apeldoener op een evenement is het vooral prettig om veel mensen te spreken in een prettige sfeer. En dat zonder dat het direct iets hoeft op te leveren. Apeldoeners is een marketingtool voor onze bedrijven en een manier om grote dingen te kunnen organiseren. Evenementen die je als bedrijf op zichzelf niet voor elkaar krijgt.”
Benieuwd naar het hele verhaal van Ronald? Je vindt het op onze website [