Wij hebben een schoonmaakkanjer in huis!
15 okt 2013Voor het tweede jaar op rij wordt er door Service Management in Nederland een verkiezing gehouden voor Schoonmaakkanjer van het jaar. Binnen DROS is dit jaar Radmila Mrkonjic genomineerd door Service Management. Zij is als één van de vier winnaars geselecteerd voor de schoonmaakkanjer!
Bij vier kanjers gingen Michel de Bruin, directeur van Greenspeed, en hoofdredacteur Ronald Bruins van Service Management, op verrassingsbezoek. Met een grote bos bloemen en een schoonmaakset van Greenspeed in handen togen zij van Den Haag en Utrecht naar Apeldoorn en Amsterdam. Om daar uiterst verraste gezichten te treffen van kanjers die niet alleen in schoonmaak, maar ook in bescheidenheid uitblinken. "Het is toch gewoon mijn werk", zei één van hen treffend. Ja, klopt, maar ook werk dat best eens in het zonnetje mag worden gezet. Dat doen we graag bij dezen.
DROS Schoonmaakdiensten over Radmila Mrkonjic; “Eigenlijk is ze ons visitekaartje”
Radmila Mrkonjic is de positiviteit zelve. Als we bij haar langs gaan om een bos bloemen te brengen en het extraatje, is Radmila opgetogen en straalt ze van oor tot oor. Met een vrolijke en goede instelling verzet zij dagelijks haar portie werk”, vertelt Froukje de Graaf, Rayonmanager bij DROS Schoonmaakdiensten. “Eigenlijk is zij ons visitekaartje!” Ze staat bekend om haar inzet, flexibiliteit en betrokkenheid. En dat beaamt haar opdrachtgever Tomra Systems, bekend van inzamelsystemen in supermarkten voor statiegeldflessen en dergelijke, van harte.
Per 1 januari 2011 werd Radmila tot voorvrouw gepromoveerd op een middelbare school in Apeldoorn. Toen deze opdrachtgever na een aanbesteding overging naar een ander schoonmaakbedrijf, kon Radmila mee. “Ze kon zelfs meer geld verdienen”, verklapt haar leidinggevende, Froukje. “Maar ze bleef bij ons. Dit onderstreept haar loyaliteit en betrokkenheid met haar collega's en leidinggevende. Nu Radmila vervangende uren heeft op verschillende andere panden, zoals die van Tomra, ontvangen we welgemeende complimenten van nieuwe, kritische opdrachtgevers. Voor ons is ze echt een kanjer!”
*Bron: http://servicemanagement.nl/?m=news&f=detail&id=63615
**Foto: Radmila en Ronald Bruins (oofdredacteur van Service Management)