Rabobank Apeldoorn en omgeving

“De persoonlijke benadering, de flexibiliteit en het meedenken met ons als opdrachtgever.” Joyce van Aken, servicemanager bij de Rabobank in Apeldoorn, somt snel maar volledig op waar DROS schoonmaakdiensten onderscheidend in is. “Een schoon pand met dank aan vriendelijke en enthousiaste medewerkers draagt bij aan de gastvrijheid naar onze klanten en medewerkers. DROS maakt dat waar.”

Daarnaast is de drempel van Ronald Dros’ kantoor letterlijk en figuurlijk laag, weet ze. “Hij heeft een enorme gunfactor. Wij plannen op reguliere basis een overleg waarin Ronald uitgebreid aangeeft  waar DROS voor staat. Hij weet precies wat zijn medewerkers allemaal voor ons doen, hoe het ervoor staat en waar hij met zijn Apeldoornse schoonmaakbedrijf naartoe wil.”
Neem zijn denkwijze over de combinatie dienstverlening en gastvrijheid, vervolgt de servicemanager haar verhaal. “Ik merk dat Ronald daar continu mee bezig is. Dat doen wij als bank ook. We willen onderscheidend zijn naar onze klanten. Je zou kunnen zeggen dat DROS met ons mee is geëvolueerd en dat voelt vertrouwd.”

Een ander voorbeeld is de uitstraling van de DROS-medewerkers. “Als bank verlangen wij van onze eigen mensen dat zij zich representatief kleden en onze klanten gastvrij tegemoet treden. Aangezien de medewerkers van DROS ook onder openingstijden in ons pand aanwezig zijn, willen wij ook dat zij zichtbaar en representatief zijn. DROS is daar meteen mee aan de slag gegaan en heeft geïnvesteerd in bedrijfskleding en gezocht naar medewerkers die het fijn vinden om contact te hebben met gasten. Met resultaat! Want ook de medewerkers van DROS zijn de zichtbare representatieve hospitality-medewerkers van de Rabobank geworden.”

DROS werkt al jaren voor Rabobank Apeldoorn en omgeving. Naast het kantoor op het Marktplein in het centrum van Apeldoorn en een vestiging in Twello, vinden de werkzaamheden van DROS plaats in het hoofdkantoor aan de Eendrachtstraat in Apeldoorn. Dat pand kan volgens Van Aken door iedereen worden gebruikt. “Veel mensen weten dat wellicht niet, maar we bieden onze klanten hier de mogelijkheid om te flexwerken en afspraken te hebben. Inmiddels hebben al aardig wat klanten  de weg naar ons kantoor gevonden. Er is stroom, wifi en een lekkere bak koffie. We zetten de deur letterlijk open.”

“Wij vinden het daarom belangrijk dat de schoonmaak op en top geregeld is. Ik merk dat de DROS-medewerkers intrinsiek gemotiveerd zijn. Dat is aan alles te zien. Het is natuurlijk geweldig om met een regionaal bedrijf als DROS zaken te doen. En als ook steeds weer blijkt dat de medewerkers zo’n goede arbeidsethos hebben, dan krijg je als Rabobank écht waar voor je geld.”